2009. október 10., szombat

Ezt már én is kinőttem!



Gombócka ízléstformáló akciója, hogy félkörben lerágta a hálócuccomról a fodrot... Mindezt az éj leple alatt, anélkül, hogy felébredtem volna rá… Úgy vettem észre, hogy reggel a forgószék karjára dobtam, és látom, hogy nyuszika kegyetlenül ágaskodik, hogy elérje. Eddig még nem is láttam igazán kétlábra állni, úgyhogy picit "gyönyörködtem az akcióban": irtó édes volt, ahogy kepesztett, már-már úgy állt, mint a balettosok, szinte a körme hegyén, aztán kicsit vissza, és újra fel
Kapott is érte jutifalatokat - mert csak utána vettem észre, hogy a fodor "folytonosságának hiányát" Most akkor biztosan elrakta magának, hogy a gazdi ruhájának átszabásának jutifalat a hozadéka. Mikor baba volt, és ölbevettem reggelente, a gombokat rágta le a pizsimről. De olyan ügyesen, egyetlen harapintással, hogy csak néztem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése