2009. október 10., szombat

Majd én elrontom neked, jó?




Az én gépemen csak fülhallgatóval lehet hallani a videók hangját. Nemrégen nagyban elmerültem egy jó zenei anyagban, amikor az egyik fülemről elment a hang. Lenézek, naná hogy Gombócka szájából lóg ki a zsinór. Ahogy odakaptam, megijedt szegény és elkezdett rohanni, ezzel persze kitépve a dugót is a házból. De el nem engedte az istennek se - így a dolog messziről úgy nézhetett ki, hogy elől szalad nyuszóka, és pórázon (a fülhallgató a nyakamba csúszott) húzza maga után a gazdit......

X X X

Ezt nem hiszem el - Gombócka már másodszor csíp bele a ....khhmm, szóval a dekoltázsomtól egy kicsit lejjebb. Még soha nem harapott, vagy csípett - tegnap csinálta először, azt hittem véletlen, és hogy épp ott ért el. De most, ahogy ölbevettem megint odacsípett Úgy látszik már nagyfiúnak érzi magát, és nem akarja, hogy ölbevegyem? („azonnal tegyél le, vagy megharaplak”!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése