2009. október 10., szombat

Velem futkározz, ne a gépen, nahát!




Na, most aztán... hú! Nagyon mérges vagyok! Gombóc valahogy elrágta a futógép REJTETT, a vezérlőhöz kapcsolódó vezetékét! Kb. 3 centi van (volt, mert már csak egy centi maradt ) szabadon, alulról egy kis házban. De ő megtalálta azt is! Naná! Most beszéltem a forgalmazóval, emiatt az egész böhöm, ezer kilós cuccot el kell szállítatni…!

X X X

Ma reggel Gombócom felugrott egy kis jóreggelt simizésért. Aztán még visszaaludtam egy kicsit és mire felébredtem……sok-sok apró, golyó alakú meglepi vártJ. Gombócka úgy döntött, hogy módszeresen körbebogyózza az alvó gazdit, nehogy álmában valaki elvigye tőle Azt sem tudtam, sírjak, vagy nevessek eme megható gondoskodás láttán?!:)

3 megjegyzés:

  1. Ez de jó lehetett :-D

    Nálam Tapper a ketiben van haalzom...különben még kitudja mi lenne velem/velünk :-)

    VálaszTörlés