2009. október 10., szombat

Húúúú, ez finnnommm:)




Gombóc egészen jól tűri (egy darabig), ha mosdatom, vagy ápolgatom valamijét - majdhogynem mindegy neki, csak vele legyen foglalkozva Talán kiokoskodta, hogy ezután mindig jobb, vagy szebb lesz De a kíváncsiskodásról kicsi korától nem tud leszokni! Már anno az volt a észrevételem, hogy ha valami új dolog kerül a szobába, ő rögtön ott terem, és húzza, tépi, szagolja, sasolja menthetetlenül. A mai napig nem tud "napirendre térni", ha valami oda nem illő dolgot talál! Ma reggel viráglocsolás címen behoztam egy konyhaszéket, és még fenn álltam, addig ráncigálta, hogy majdnem kihúzta alólam a székpárnát... Ha a postaládából felhozott leveleket az ágyra dobom, még átöltözök, naná, hogy azok is ki vannak bontogatva (gondosan megrágva a széleken) Vajon meddig lesz még ilyen minden lében kanál???

X X X

Gombócot tegnap "lemázsáltuk" - pontosan 2.5 kiló - ehhez képest bivalyerős a drága! Játszani akartam vele a szőnyegen, kezemben néhány szem répachips-szel. Megmutattam neki, de nem adtam oda! Erre akkora erővel lökdösött, miközben nyomta a fejét a markomba, hogy szó szerint felborított!!! Ez a kis lüke pöttömke pihepuhaszőrmók olyan taktikával és erőbedobással küzdött a kajáért, hogy három perc után k.o-val (és fölényesen!!!!) győzött!!! (naná:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése