2009. október 10., szombat

Hi,hi.. jól kizártam a gazdit!:)




Napok óta gyanúsan csendben van a vezetékes telefonunk... Tegnap este kiderült, hogy miért - Gombócka tehermentesítette a családot a hívásoktól Hol, milyen boltban lehet a vezetékes telefonhoz kábelt venni? Egyébként a vezeték a könyvek mögött fut, el nem tudom képzelni, hogyan talált rá, mindenesetre „jó munkát végzett”

x x x

Gombócka ma reggel kizárt az erkélyre Kimentem egy pár percre, de gondosan behúztam magam mögött az ajtót, hogy nehogy kijöjjön utánam a hidegre. Nem is jött..., hanem elterült az erkélyajtó előtt (belülről), nekitámasztva a hátát, és ezzel visszapattintva az ajtót a keretbe! Bőszen elkezdtem kapirgálni az üveget ("Vilma, engedj beeeeee..."), de a füle botját nem mozdította!!! Nem akartam megijeszteni sem, meg az ajtót rányomni sem, úgy hogy könyörgőre fogtam a dolgot Persze annál inkább terpeszkedett Végül centiről-centire lassan arrébb toltam az ajtóval együtt őfelségét: mondanom sem kell, még ő volt megsértődve:)

1 megjegyzés: