2009. október 10., szombat

Na, ügyesen szétrágtam?




Ma megint nagyon mozgalmas hajnalunk volt... Gombóc négy órától rohangált rajtam, pedig már egy ideje olyan kis jólnevelt volt és nem jött fel az ágyra. Őszintén szólva nekem is tetszett, ahogy a kis szőrgolyó simogat, nyalogat, bebújik a takaró alá - így nem üldöztem le. Néha félálomban azért hallottam, hogy valami koppan... ilyenkor a kis disznófülű a falhoz nyomta a fenekét, és egy-egy bogyeszt az ágy és a fal közé csempészett

X X X

Most, még írogattam, idevettem Gombóckát az ölembe, mert annyira jönni akart. Na, egyetlen fogmozdulattal kiharapta a felsőmön a zippzárt, már nem lehet összehúzni. (ez már a sokadik ilyen felső!) Betettem magam mellé a székre (bőr), ahol végre egészen szépen elvolt, melegítette a hátamat. Aztán felálltam.... és most látom, hogy két helyen kirágicsálta a bőr üléshuzatot Nem kicsit! Nagyon Gombócka, ha csinál valamit, azt mindig ezerrel csinálja, sohasem áll meg félúton... - úgy látszik igaz, hogy amilyen a gazdi, olyan a nyuszi is!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése