2009. október 10., szombat

Minden lében kanál-Gombóc




Ma úgy döntöttem, "háztartási napot" tartok. Már reggeltől takarítok-takarítok és persze takarítok - Gombócka pedig segít..... hogy egy-egy műveletet ne csak egyszer, hanem min. kétszer háromszor is meg kelljen ismételnem Első körben miközben végezve már éppen szedtem szét a porszívót, pillanat alatt kirágta, és módszeresen szétterítette az ajtóhoz készített (hogy mindjárt levigyem) szemetes zsák tartalmát! Aztán, az erkélyajtó-üveg pucoválás után (azt is miatta kell, mert folyton odanyomja az orrocskáját), ahogy elkészültem, a csili-vili üveget kezdte el hatalmas elánnal nyalogatni....(hmmm, mit kentél rá, jaj de finom!) A teraszt is szépen rendberaktam, felporszívóztam, és összecsomagoltam a "nem szeretem" szénát (van egy csomó, amibe csak belekóstolt és utána nem ette) - most éppen ezt fedezte fel magának, és mint egy kotlóstyúk ül a közepében, időnként szétkapirgálja maga alatt, és úgy falja, mint aki ezer éve nem kapott ilyen fincsi kaját! (most már hagyom neki, majd délután újra nekiállok takarítani...)

1 megjegyzés: